Pomoc


Najczęściej zadawane pytania (kliknij aby rozwinąć)

1. Wybór stroju i rozmiaru

1.1 Jak wybrać właściwy kostium kąpielowy?

Pamiętaj: Nic tak nie dodaje kobiecie uroku i pewności siebie jak idealnie dobrany kostium kąpielowy, ukrywający drobne mankamenty sylwetki a zarazem eksponujący jej największe atuty. Przeczytaj nasze wskazówki i wybierz strój dla siebie!

1. Znajdź swój fason

Kostium jednoczęściowy czy dwuczęściowy ? Bardotka, bandeau a może klasyczne bikini ? Wszystko zależy od typu sylwetki i efektu jaki chcesz uzyskać. Kostiumy składające się z dwóch części powinny być wybierane przez kobiety o szczuplej linii ciała, natomiast panie o obfitszych kształtach powinny zdecydować się na kostiumy jednoczęściowe ( chociaż oczywiście nie jest to regułą i dużą rolę odgrywają tu indywidualne preferencje). Przy małym biuście idealna będzie "bardotka", wkładki push-up oraz wszelkiego rodzaju drapowania i falbanki na miseczkach, które optycznie dodadzą objętości górnej części ciała. Posiadaczki większego biustu powinny zaopatrzyć się w górę wykonaną z cienkiej, gładkiej tkaniny, bez usztywnień i ozdób.

2. Zwróć uwagę na rozmiar

Wbrew pozorom znalezienie odpowiedniego rozmiaru wcale nie jest łatwym zadaniem. Miłośniczki zbyt małych i za dużych kostiumów kąpielowych przechadzają się masowo po polskich plażach, ujmując sobie tym samym wdzięku i pozbawiając komfortu noszenia kostiumu kąpielowego niczym drugiej skóry :). Pomocnymi narzędziami, dzięki którym uda Ci się dokonać właściwego wyboru są tabele rozmiarów i elektroniczny brafiter.

3. Baw się kolorem

Pamiętaj, że oprócz koloru wyszczuplającego - czarnego, są też inne, które doskonale spełnią tę samą funkcję. Do wyboru masz czekoladowy brąz, ciemną purpurę i granat. Amatorki mniej tradycyjnych rozwiązań mogą postawić na pastele, energetyczne barwy czy też nieprzemijające odcienie beżu i wiecznie modną biel. Przy zakupie kostiumu kieruj się zasadą, żeby podkreślić kolorem tą część ciała, którą chcesz się pochwalić, decydując się na ciemniejszy akcent w miejscach, które chcesz zamaskować.

Jeśli nie jesteś pewna, który kostium wybrać to najlepiej to skonsultuj się nami telefonicznie pod numerem 338705582 wew. 34 lub mailowo pod adresem shop@she.pl

1.2 Jak dobrać właściwy rozmiar?

W przypadku problemów z doborem rozmiaru stroju najlepiej jest skonsultować się z nami telefonicznie pod numerem 338705582 wew. 34 lub mailowo pod adresem shop@she.pl

Rozmiar można również dobrać osobiście korzystając z tabeli rozmiarów lub elektronicznego brafittera dostępnych na naszej stronie internetowej.

1.3 Dlaczego w wybranym przeze mnie kostiumie nie ma możliwości wyboru miski B, C, D...?

W przypadku strojów, gdzie do wyboru mamy tylko rozmiary pełne, tj. 36, 38, 40... technologicznie niemożliwe jest uszycie stanika z miską A, C, D, E. Domyślnie stroje te odpowiadają misce B, tj. kostium w rozmiarze 40 będzie taki sam jak ten w rozmiarze 40B. Zatem jeżeli Twój rozmiar to przykładowo 40C to nie wybieraj rozmiaru 40, będzie on za mały. Poszukaj innego fasonu, w którym będzie możliwość wyboru rozmiaru 40C.

1.4 Wiem, że dany strój nie występuje w rozmiarówce B, C, D. Czy mimo wszystko dałoby się go przerobić?

Tak, jest taka możliwość, możemy spróbować uszyć taki strój na zlecenie, dotyczy to jednak tylko i wyłącznie stroi dwuczęściowych i takiego stroju nie można już zwrócić czy też wymienić.

1.5 Czy w stroju jednoczęściowym można zamówić inny rozmiar części górnej, a inny dolnej?

Nie, stroje jednoczęściowe NIE MAJĄ możliwości wyboru innego rozmiaru dla części górnej, a innego dla dolnej. Zamawiając kostium jednoczęściowy upewnij się, że wybrany przez Ciebie rozmiar będzie odpowiedni.

1.6 Czy mogę zamówić inny rozmiar stanika, a inny rozmiar fig?

Tak, aby dokonać zakupu stanika przykładowo w rozmiarze 40C, a fig w rozmiarze 38 należy zakupić cały strój w rozmiarze 40C, a w komentarzu do zamówienia wpisać: "Poproszę o figi w rozmiarze 38".

Pole "komentarz" znajduje się w zakładce "Mój koszyk" i można go wypełnić przed złożeniem zamówienia.

1.7 Dlaczego nie mogę znaleźć stroju/koloru, który jest w katalogu?

Jeśli wybranego fasonu/koloru nie ma na naszej stronie znaczy to, iż jego sprzedaż została zakończona lub jest tymczasowo wstrzymana. Czasami jednak jest możliwość uszycia stroju, którego nie ma już w naszym sklepie internetowym, o możliwość taką zapytaj jednak mailem (shop@she.pl) lub telefonicznie pod numerem 338705582 wew. 34.

1.8 Składając zamówienie zobaczyłam prośbę o podanie swoich wymiarów, czy muszę je wpisać?

Nie, na chwilę obecną nie ma obowiązku podania swoich wymiarów przy składaniu zamówienia. Zawsze dobrze jest jednak wpisać swoje wymiary (obwód pod biustem, w biuście, w talii i w biodrach) ponieważ umożliwi nam to sprawdzenie czy zamówiony rozmiar kositumu został wybrany prawidłowo.

1.9 Co oznacza, że strój jest w rozmiarze 36C?

Wybierając rozmiar przykładowo 36C dokonujesz zakupu stanika w rozmiarze 36C (70C) oraz fig w rozmiarze 36 (S)

1.10 Co oznaczają symbole na metce mojego stroju?

Każdy strój posiada unikalne oznaczenia na metkach, które informują o tym jak powinno się go czyścić. Oto co oznaczają poszczególne symbole:

  • Pranie ręczne w temperaturze maksymalnej do 30°C
  • Nie chlorować
  • Suszenie w suszarce automatycznej zabronione
  • Pranie chemiczne zabronione - nie używać proszku do prania
  • Nie prasować

2. Składanie zamówień - zmiany i ograniczenia

2.1 Złożyłam zamówienie w Waszym sklepie, ale nie widziałam tam opcji "wysyłka na inny adres", co mam zrobić?

Zamówienia domyślnie wysyłane są na adres podany przy rejestracji konta. W przypadku chęci zmiany adresu dostawy prosimy o wpisanie stosownej informacji w komentarzu do zamówienia -komentarz jest zawsze czytany podczas przygotowywania wysyłki.

Taką informację można również przesłać nam e-mailem na adres shop@she.pl, każdy taki e-mail potwierdzamy.

2.2 Ile stroi mogę zamówić jednocześnie?

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że wybór kostiumu jest ważną decyzją, natomiast każdy strój, który zamówisz musi zostać przez nas uszyty. Stąd, aby uniknąć sytuacji, w których klient składa zamówienie na kilka stroi, a następnie wszystkie oddaje z uwagi na źle dobrany rozmiar wprowadziliśmy limit zwrotów obejmujący maksymalnie 2 stroje kąpielowe.

Co to znaczy?

Znaczy to, że przy zakupie 2 sztuk stroi kąpielowych można zwrócić całe zamówienie, przy zakupie 3 sztuk, można zwrócić maksymalnie 2 stroje, wybierając 4 kostiumy 2 z nich są bez prawa zwrotu i tak dalej.

Jeśli potrzebujesz więcej fasonów, a jesteś pewna swojego rozmiaru to nie przejmuj się limitem zwrotów, najczęstszym powodem rezygnacji z zakupu jest bowiem źle dobrany rozmiar. Jednorazowo możesz zakupić dowolną liczbę stroi, jednak zwrócić możesz tylko 2 z nich.

2.3 Dlaczego dany kostium ma tą samą nazwę, a inne ceny?

Dysproporcje cenowe między kostiumami mającymi tą samą nazwę mogą wynikać z różnicy cenowej między materiałami używanymi do ich uszycia lub z różnicy cenowej między ozdobami dodawanymi do danego fasonu.

3. Warunki zwrotu/wymiany/reklamacji stroju

3.1 Czy każdy strój można zwrócić?

Nie, nie każdy strój może zostać zwrócony. Stroje, które po konsultacjach mailowych i/lub telefonicznych zostały wykonane zgodnie ze specjalnym życzeniem klienta nie podlegają prawu zwrotu.

Nie dotyczy to naturalnie sytuacji, w której wybrano inny rozmiar góry i inny rozmiar dołu dla danego stroju dwuczęściowego - taki kostium można oddać bez przeszkód.

3.2 Ile strojów mogę maksymalnie oddać?

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że wybór kostiumu jest ważną decyzją, natomiast każdy strój, który zamówisz musi zostać przez nas uszyty. Stąd, aby uniknąć sytuacji, w których klient składa zamówienie na kilka stroi, a następnie wszystkie oddaje z uwagi na źle dobrany rozmiar wprowadziliśmy limit zwrotów obejmujący maksymalnie 2 stroje kąpielowe.

Co to znaczy?

Znaczy to, że przy zakupie 2 sztuk stroi kąpielowych można zwrócić całe zamówienie, przy zakupie 3 sztuk, można zwrócić maksymalnie 2 stroje, wybierając 4 kostiumy 2 z nich są bez prawa zwrotu i tak dalej.

Jeśli potrzebujesz więcej fasonów, a jesteś pewna swojego rozmiaru to nie przejmuj się limitem zwrotów, najczęstszym powodem rezygnacji z zakupu jest bowiem źle dobrany rozmiar. Jednorazowo możesz zakupić dowolną liczbę stroi, jednak zwrócić możesz tylko 2 z nich.

3.3 Jak mogę zwrócić kostium?

Kostium należy odesłać w sztywnym kartonie wraz z paragonem (lub jego kopią jeżeli znajduje się na nim więcej kostiumów) oraz z wypełnionym formularzem zwrotu (dostępny tutaj) na adres naszej firmy:

P.P.H.U. "SHE" Stefana Batorego 34B 34-120 Andrychów Z dopiskiem: ZWROT TOWARU

Możliwy termin zwrotu to 14 dni od dnia otrzymania kostiumu.

Kostium należy dobrze zabezpieczyć do wysyłki, najlepiej spakować go w to samo sztywne pudełko kartonowe w którym go otrzymałaś, ponieważ ewentualne uszkodzenie jest podstawą do nieuznania zwrotu.

W przypadku stroi z twardymi miskami prosimy NIE WYWIJAĆ ich na drugą stronę, ponieważ grozi to ich złamaniem, a tym samym odrzuceniem zwrotu.

Zawsze warto się jednak zastanowić, czy zwrot jest konieczny, nasze stroje są wykonane ze szczególną starannością z najwyższej jakości materiałów. Zatem, jeśli powodem zwrotu jest przykładowo zły rozmiar wystarczy taki strój wymienić.

3.4 Jak mogę wymienić kostium?

Formularz wymiany można pobrać tutaj

Kostium należy odesłać w sztywnym kartonie na adres naszej firmy:

P.P.H.U. "SHE"
Stefana Batorego 34B
34-120 Andrychów
Z dopiskiem: WYMIANA TOWARU

Możliwy termin wymiany to 14 dni od dnia otrzymania kostiumu.

Kostium należy dobrze zabezpieczyć do wysyłki, najlepiej spakować go w to samo sztywne pudełko kartonowe w którym go otrzymałaś, ponieważ ewentualne uszkodzenie jest podstawą do odrzucenia wymiany.

W przypadku stroi z twardymi miskami prosimy NIE WYWIJAĆ ich na drugą stronę, ponieważ grozi to ich złamaniem, a tym samym odrzuceniem wymiany.

Do paczki z wymienianym kostiumem należy koniecznie włożyć kartkę z informacją zawierającą następujące dane: Imię, Nazwisko, adres, nr zamówienia oraz dokładny opis problemu i sposób jego rozwiązania lub wypełnić formularz wymiany dostępny tutaj.

3.5 Kto ponosi koszty zwrotu/wymiany kostiumu?

W przypadku wymiany towaru lub odstąpienia od umowy koszty dostarczenia paczki ponosi klient.*

Opłata za dostarczenie wymienionego towaru wynosi 19zł i jest płatna przy odbiorze.

*nie dotyczy sytuacji, w której zwrot/wymiana dokonywana jest z naszej winy.

3.6 Dlaczego limit zwracanych stroi wynosi 2 sztuki?

Każdy strój wymaga uszycia, procedura ta zaczyna się po zamówieniu danego fasonu i rozmiaru. Gdy strój jest już gotowy zostaje wysłany do klientki, która go przymierza. Fakt konieczności przymiarki stroju jest jednym z głównych powodów dla którego wprowadziliśmy limit zwrotów bowiem stroje zwracane, ze względów higienicznych, nie są już ponownie sprzedawane w sklepie internetowym.

3.7 Jak zareklamować kostium?

Na każdy towar udzielana jest 24 miesięczna gwarancja, której warunki ujęte są w karcie gwarancyjnej oraz w regulaminie.

Kartę gwarancyjną można pobrać klikając w ten link.

WARUNKI GWARANCJI

1. Firma P.P.H.U. SHE zapewnia 24-miesięczny okres gwarancyjny zakupionego produktu.

2. Usterki produktu ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia towaru do siedziby firmy. Nie dotyczy to usterek wymienionych w punkcie 3.

3. Gwarancja nie obejmuje obniżania się jakości produktu w związku z normalnym procesem zużycia i poniższych przypadków:

a) mechaniczne uszkodzenia produktu i wywołane nim wady

b) uszkodzenia i wady powstałe na skutek: – niewłaściwego przechowywania i konserwacji – użytkowania lub pozostawienia produktu w nieodpowiednich warunkach (nadmierna wilgotność, zbyt wysoka lub zbyt niska temperatura, nasłonecznienie, itp.). – samowolnych (dokonanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby) napraw, przeróbek lub zmian w produkcie. – użycia środków piorących takich jak proszek do prania i/lub wybielacz.

4. Wszelkie zmiany zapisów w Karcie Gwarancyjnej oraz ślady przeróbek lub prób dokonania zmian konstrukcyjnych produktu oraz samodzielnych napraw poza serwisem firmy P.P.H.U. SHE, a także użytkowanie produktu w sposób niedbały, a zwłaszcza, wystawianie na długie działanie cieczy, wilgoci, narażenie na wyblaknięcie poprzez pozostawienie towaru na słońcu, ujawnione w trakcie wykonywania serwisu gwarancyjnego, powodują, iż gwarancja przestaje obowiązywać.

5. Klient jest odpowiedzialny za dostarczenie reklamowanego towaru na swój koszt. Nie zwracamy kosztów wysyłki i pakowania. Nie odbieramy paczek za pobraniem.

6. Warunkiem wykonania naprawy jest dostarczenie produktu z podpisaną kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu produktu (paragon lub kserokopia paragonu /oryginał lub kserokopia faktury). W przypadku nienależytego przygotowania towaru do podróży, w tym niedbałego zapakowania, wywinięcia misek, narażenia towaru na uszkodzenie przez firmę kurierską/pocztę reklamacja zostanie odrzucona bez weryfikacji reklamowanej wady.

7. Do pudełka z reklamowanym towarem, należy włożyć niniejszą kartę gwarancyjną.

8. W przypadku odrzucenia reklamacji wskutek naruszenia któregokolwiek z warunków niniejszej gwarancji towar, w stanie niezmienionym, zostanie odesłany na koszt kupującego.

9. Wszelka korespondencja, zwroty, reklamacje, powinny być kierowane na adres: PPHU SHE EDMUND OGIEGŁO Ul. Stefana Batorego 34b 34-120 Andrychów z dopiskiem: REKLAMACJA TOWARU

10. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

11. W przypadku braku możliwości naprawy lub reklamacji tej samej wady po raz 3ci towar zostanie wymieniony na nowy.

4. Termin realizacji i wysyłka towaru

4.1 Ile trwa realizacja zamówienia?

Każdorazowo realizacja zamówienia wynosi minimum 2 dni robocze, a maksimum 7 dni roboczych, średni czas oczekiwania to 3-5 dni roboczych. Ma to związek z tym, iż zdecydowana większość stroi jest szyta dopiero po złożeniu na nie zamówienia.

4.2 Czy mogę jakoś przyspieszyć realizację zamówienia?

Termin realizacji wynosi średnio 3 dni robocze, a nie mniej niż 2 dni robocze. Jest szansa, aby zrealizować takie zamówienie jako pilne, jednak o możliwość taką zapytaj telefonicznie pod numerem 338705582 wew. 34.

Dla każdego zamówienia można również dokupić usługę EXPRESS (wysyłka w przeciągu 24h roboczych). Usługa taka to koszt 39zł za każdy szyty kostium.

Przykładowo, jeżeli kostium zostanie zamówiony w poniedziałek do godz. 10:00 to uszyjemy i wyślemy go kurierem w ten sam dzień z terminem dostawy na wtorek.

4.3 Czy wysyłacie towar za granicę?

Tak, nasze stroje wysyłane są do każdego kraju za pośrednictwem Poczty-Polskiej, jednak w przypadku wysyłki poza Europę prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy.

4.4 Jak sprawdzić status swojego zamówienia?

Status swojego zamówienia można sprawdzić wchodząc na swoje konto w naszym sklepie internetowym, mailownie pod adresem shop@she.pl lub telefonicznie pod numerem 338705582 wew. 34.

4.5 Czy paczki wysyłane są kurierem? Czy są one ubezpieczone?

Paczki adresowane na terenie Polski wysyłane są kurierem GLS lub Pocztą Polską (usługa Pocztex 48). Każda paczka jest ubezpieczona do kwoty gwarantowanej, aby wykupić wyższe ubezpieczenie prosimy o kontakt mailowy na adres shop@she.pl lub telefoniczny pod numerem 338705582 wew. 34.

4.6 Jak zapłacić za zamówienie?

Istnieją 3 możliwości zapłaty za zamówienie. Wiążą się one z 3 różnymi kosztami przesyłki:

  • - Płatność za pobraniem w tym przypadku całkowitą opłatę za zamówienie uiszcza się kurierowi przy odbiorze.
  • - Płatność Pay-u - płatność z góry poprzez serwis pay-u, numer konta i wszelkie dane są generowane automatycznie przez serwis pay-u.
  • - Płatność przelewem - płatność z góry na wskazane przez nas konto. Jego dane to:

    50 1020 5558 1111 1294 7520 0032
    PPHU SHE EDMUND OGIEGŁO
    34-120 Andrychów, ul. Stefana Batorego 34
    tytułem: numer zamówienia

5. Kontakt

5.1 Na jaki e-mail wysłać zapytanie?

Wszystkie maile prosimy kierować na adres shop@she.pl

5.2 Pod jaki numer telefonu mogę zadzwonić, aby dowiedzieć się czegoś na temat zamówień internetowych?

W sprawach dotyczących sklepu internetowego można kontaktować się telefonicznie pod numerami 338705582 wew. 34 lub 338705582 wew. 44

5.3 Dlaczego nie mogę się dodzwonić?

Telefony są czynne w godzinach naszej pracy, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00.

W przypadku, gdy połączenie nie zostało odebrane możliwe jest, że prowadzimy jednocześnie inną rozmowę, prosimy zatem o chwilę cierpliwości i ponowny telefon w późniejszym czasie.

Przypominamy nasze numery telefonów: 338705582 wew. 34, 338759490 wew. 34, 338705582 wew. 44 oraz +48 536513773

Na wszelkie pytania możemy odpowiedzieć również poprzez e-mail: shop@she.pl